יום שלישי, 1 ביוני 2010

לחם קסם וטיול


אחרי שנפרדתי בשמחה מעבודתי הישנה, התנסתי בניקוי פיזי מסיבי שכלל צום מיצים קפדני. לכבודו עשיתי הכנה של אכילת ירקות וגבינה רזה בלבד וגם קניתי מכונת מיץ אימתנית דרך הרשת.

אחרי 10 ימים בערך חזרתי לפעילות מטבחית מלאה. בתור מובטלת עם ה-מון זמן פנוי, שקעתי בקריאת המוני בלוגים- אוכל, אופנה, צילום, טיפוח (נשמע קצת בנותי, אבל אלה החיים). באחד הימים קמתי נמרצת בבוקר ושמתי פעמי לעבר שוק לוינסקי. נכנסתי לחנות האהובה עליי, שמתמחה בצרכי אפייה-גרובשטיין. זה לא שיש בחנות הזו דברים שאין בשום מקום אחר, פשוט יש שם שירות נעים ולבבי, הבנות תמיד מוכנות לייעץ ולעזור, ואיכשהו , גם אם לא זוכרים את שמי, אני תמיד מרגישה שם בבית. נרכשו (כרגיל יותר ממה שתכננתי): תבניות לטארטלטים (ועל כך פוסט נפרד בהמשך), נפאז', ברס, אבקת נוגט, משקל (סוף סוף!), סוכריות קישוט קטנות בצורת לב ומברשת וורודה מסיליקון.

אמא הצטרפה אלי לסיבוב בשוק לוינסקי, שם שלפתי מתכון לגרנולה שיושב ומחכה לי בין דפי היומן לפחות כבר 4 חודשים. מתכון שהצלבתי בין כמה מתכונים שמצאתי ברשת, זו פעם ראשונה שאני מכינה גרנולה לבד והיא יצאה אליפות!

באחד משיטוטי האינטרנט של בין בלוגי אוכל (אני שם רק בשביל התמונות, עלק) נתקלתי במתכון המיובא של הילה מהבלוג "ביסים" ללחם ללא לישה. קראתי את הפוסט, כולל הלינקים ליו טיוב ולכתבה המקורית והחלטתי לנסות לבצע. באותו יום גם התחלתי להשתעשע עם הרעיון לפתיחת בלוג משל עצמי. והנה מה שיצא- לחם קשה וקראנצ'י בחוץ ורך מבפנים. המשימה הבאה היא להתחיל לגוון אותו עם כל מיני תוספות ומשחקים בין סוגי הקמחים.










תגובה 1:

  1. אמממ נשמע טעים מאוד. הלוואי ואני הייתי יכולה להחליף אותך במובטלות שלך ולעשות קניות, לבשל ולקרוא בלוגים כל היום. יום טוב יקירתי.

    השבמחק

כל תגובה תתקבל בברכה:)