יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

מחברת - Notebook

המחברות היפות שלי הגיעו! לכבוד ראש השנה הזמנתי מ Notbook paper fashion מחברות שורה המכילות 100 דפים עם כריכה קשה של צילומים שלי. כל מחברת קיבלה צילום אחר.
אז אחרי ששלחתי אותן כמתנות לחג לחברים, משפחה ולקוחות, נשארו כמה מחברות ספורות ויפות במיוחד. אותן אשמח לשלוח לכם, קוראי הבלוג לכבוד השנה החדשה. 
אם מתחשק לכם לקבל מחברת עבודת יד ויחידה במינה, אנא שלחו לי את שמכם המלא וכתובת למשלוח. אפשר פה בתגובות לפוסט או למייל info@ayawind.com

שנה טובה, 
איה






My beautiful notebooks have arrived! Towards the coming New Year's holiday (Rosh Hashana) I have ordered notebooks from Notbook paper fashion. They each have 100 lined pages and their hard backs have my photographs printed on them. Each notebook has a different photograph. 
After I sent them as presents to family, friends and clients, there are still a few left. I would be happy to send them to you, my regular readers, as a Rosh Hashana present. 
If you feel like receiving a hand made unique notebook, please send me your full name and address. You can either post them as a comment or send them by mail to info@ayawind.com 

Shana Tova,

Aya.

6 תגובות:

  1. באמת? איזה כף! הייתי ממש שמחה לקבל :)
    ואם אני אמצא מחברות שהכנתי פעם - אשלח לך גם...

    דורית שרפשטיין
    אוסישקין 22
    תל אביב 62591

    השבמחק
  2. דורית, תודה! את לא תאמיני, אבל יש לי מחברת שלך אצלי בבית :)9

    ושאול, תודה. רוצה גם אחת?

    השבמחק
  3. איזה רעיון מהמם!!! אני רוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!! (אם עוד יש)

    השבמחק
  4. רעיון ממש נפלא. בלי שום קשר אני ממש אוהבת את העבודות שלך.

    השבמחק

כל תגובה תתקבל בברכה:)